Tuesday, July 28, 2009

Gambar Sekitar Pelaksanaan PPDa























10 comments:

  1. cantikkk lorong dadah ni....semoga dengan ape yang di paparkan dapat memberi impak yang mendalam kepada para pelajar...semoga success di international level...insyaallah.

    ReplyDelete
  2. saya rase ianya sgt sesuai di buat pada masa ini memandangkan bilangan penagih dadah semakin berleluasa..di harap anak-anak kt dapat mempelajari sesuatu yang baik drp program ini.dan dapat menginsafi diri demi masa depan mereka.

    ReplyDelete
  3. kagum dengan semangat kerjasama dan penglibatan daripada pelbagai pihak.. usaha bersungguh dan sangat kreatif.. semoga lorong berinformasi ini dapat memberi kesan mendalam kepada anak-anak remaja kita terutamanya..

    ReplyDelete
  4. usaha yang patut dipuji..
    jangan terhenti setakat ini..
    syabas pada semua pihak..

    ReplyDelete
  5. pada pendapat saya, sepatutnya informasi diberi dlm bentuk yang lebih detail.. pendekatan seharusnya diperhalusi memandangkan kebiasaannya budak kecil suka mencuba.. takut informasi disalah tafsir..

    ReplyDelete
  6. ade yang positif dan negatif..
    byak yang blh diperbaiki lg..
    lebihkan informasi dan pendedahan..
    bagaimanapun, satu usaha yang patut dipuji..

    ReplyDelete
  7. kongsi pendapat...
    usaha yang sangat baik demi anak-anak murid kita ... dan juga masyarakat setempat , semoga memberi impak yang maksima dalam usaha membanteras najis dadah menjelang 2015, kepada yang terlibat teruskan usaha anda sesungguhnya apa yang anda usahakan merupakan ibadat dan pahalanya berlipatganda apabila ia mampu memberi manfaat kepada orang lain......

    ReplyDelete
  8. tak ramai orang yang sanggup membuat demi manfaat bersama secara berterusan. usaha dan keringat semua yang terlibat lebih-lebih lagi cekgu-cekgu ...jangan berputus asa . bersama kita hapuskan dadah durjana dari bumi tercinta ini..!

    ReplyDelete
  9. mkin cntik ah skul niey.. dengki wase.. hehe

    ReplyDelete